Saturday, October 31, 2009

...Puding Diraja....

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah...selesai sudah buat puding diraja yang ditempah untuk hidangan makan beradap pengantin..Alhamdulillah rezeki dari ALLAH...orang yang menepah sudah pun datang mengambil....dan alhamdulillah nampaknya beliau berpuas hati......dan harap akan disukai ramai...hikhik(^_^)

Hari ni dan semalam tak berapa nak sihat sebenarnya...huhuhu...maklumlah sakit orang perempuan tiap-tiap bulan.... Tapi alhamdulillah dapat jua siapkan tempahan puding tu....

Kawan-kawan suruh upload gambar puding tu....tapi maaflah kawan-kawan saya tak sempat nak ambil gambar puding tu...huhuhu....nanti bila saya buat lagi saya upload gamabr puding tu ye....hehehe...tak ada apa yang menarik pun...puding tu pun biasa-biasa je..lagi pun saya bukan pandai mana pun...baru belajar lagi...nak resepi hubungi saya ye....^_^




Ini Bukan PUding Tapi Ini SpoNgeBob...hikhik....puding tu ade la gak rupenye cam dia ni....warne kuning2...^_^




0 comments: