Thursday, October 29, 2009

....Alhamdulillah.....

24 Oktober 2009

 ThaT's My DaY!!!!!

Assalamualaikum.....

Dah lama rasanya tak update blog ni...hehehe....maklum la sibuk dengan convocation....alhamdulillah semuanya berjalan lancar.....

Syukur kepada Allah segala yang saya impikan...apa yang saya usahakan sepanjang tempoh saya belajar akhirnya membuahkan hasil....akhirnya sampai ke kemuncaknya....setelah bertahun-tahun belajar...alhamdulillah dapat juga saya merasa mempunyai segenggam ijazah...

Terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan kepada keluarga saya tercinta terutama atuk(Abd Jalil bin Abd Samat)...mak(Noraziah Bt Abd Jalil)...ayah(Md Yunos Abd Jalil)...n mama(Rosnah Dardak) yang banyak membantu, mendoakan dan memberi sokongan yang tak berbelah bahagi kepada saya...mereka yang banyak berkorban untuk saya...SAYANG KAMU SEMUA....Kepada semua pensyarah dari pensyarah diploma saya hinggalah pensyarah ijazah saya...jutaan terima kasih saya ucapkan kerana telah mencurahkan ilmu kepada saya..JASA MU DI KENANG.....dan kepada KAWAN2 yg setia bersama, dan byk membantu .....hanya ALLAH yang dapat membalas jasa kamu semua.....





 ....Me.....happy.......(^_^)




 My FAmilY x SemuA Ade....LUv Them VerY Much...Muaaaahhh!!!!



 
My LOve My AtuK


 
 My AyaH...LuV U...


 
 My MAma...CayAng Kamu




 
 MY Sis...Luv U 2





 
 DeWan Sri BudiMAn...UiTM SHah AlaM



 
MinE....!!!!




 
My FloweRs




 
 My BEars



 My picca2....hehehe......tu saje yg dpt dikongsikan kt blog ni...nk tgk lg...tgk kt FB sy ye......hehehe

Sampai di sini dulu......nnt2 cite lain plak ye....daaaaaaaaaaaa.....(^_^)



I'M VERY HAPPY!!!!!!

~UiTM Di Hatiku~
















0 comments: