Sunday, October 11, 2009

....Sahabat.....






~..Ukhwah yang dibina antara kita, Biarlah seperti seutas tasbih, Ada awal,  Tiada penghujungnya, Dicipta untuk mengingatiNYA, Dibahagi untuk cintaNYA, Diratib demi redhaNYA..~



 Rindu Kamu Semuaaaaaaaaaaaaa......!!!!


 
 My x-Housemate....Love U Very Much!!!


" Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku...Sahabat yang baik adalah sering denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas matiku...Ku hulurkan tangan kepada mu sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri...Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..." (Imam Shafie)




~ Apabila temanmu berubah dan berubah keadaannya,jangan engkau tinggalkan dia, kerana kadang-kadang ia membengkok dan kadang-kadang ia melurus. Mungkin lebih lurus dari kamu ~

 


~ Kamu mungkin akan melupakan orang yang tertawa denganmu, tetapi tidak mungkin melupakan orang yang pernah menangis denganmu ~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ~ Lagu Untuk Mu....SAHABAT..... ~


Sahabat
ingatkah engkau akan semua
yang kita lalui bersamaku masa terindah
tersimpan dan tak terlupakan
kita hadapi hujan badai
melangkah dan berlari terus menerjang impian kita
Slalu kita percaya


Kita untuk selamanya
menjalani semua
Terhempas, terjatuh terluka
tertawa berbagi cerita
kita untuk selamanya


Pernahkah waktu kangen ku saat ku jatuh
kau kembalikan semangatku kembali melangkah
gapai impian indah


Bahagia senantiasa warnai tangis kita
ku percaya
akan kita meraih segalanya …


Kita untuk selamanya
menjalani semua
Terhempas, terjatuh terluka
tertawa berbagi cerita
kita pasti bahagia







0 comments: