Friday, December 25, 2009

.....kEhiDuPan BarU akAn BerMUla......

Assalamualaikum....

Ape kabo semua...hope semuanya dalam keadaan sihat dan sentiasa di bawah lindungan Allah...

..........K.E.H.I.D.U.P.A.N.  B.A.R.U.........T.A.H.U.N  B.A.R.U..........

Apenye yg baru ye....huhuhuuu....insyaAllah..dgn izin Allah...pada awal tahun hadapan saya akan memulakan hidup saya sebagai seorang pekerja....Alhamdulillah...rezeki Allah kepada sy...Tapi sebenarnya amat berat utk sy membuat keputusan utk menerima tawaran itu...mcm2 benda sy kene fikir...terutama sekali..ATOK saya....atok kesayangan sy...huhuhuu...berat hati ni  nk tinggal kn atok...duk jauh dr atok...tapi..rezeki Allah...xkn saya nk tolak...?peluang yg dtg bagai bulan jatuh ke riba...dan dlm keadaan sekarang yg susah utk dpt pekerjaan...akhirnya sy trima jua...org kata utk mndapat kejayaan perlukan pengorbanan...walaupun berat...

Ya Allah...Kau berkatilah niat murni ku ini....berilah ku peluang utk membalas segala pengorbanan keluarga ku...terutama atok ku yg tercinta...izin kn aku terus berbakti kepadanya selagi hayat dikandung badan.... Ya Allah...Kau berikanlah kesihatan kpd atok ku...dan seluruh ahli keluarga ku..Panjangkanlah umur mereka...agar dpt terus beribadat kepada Mu..

Semoga dengan kehadiran tahun baru hijrah dan tahun baru masihi ini..akan membawa sinar kehidupan yg lebih bermakna kepada seluruh ahli keluarga ku...sinar kehidupan yg Kau redhai..Ya Allah...peliharalah kami dari kemurkaan Mu...Ampunkanlah dosa2 kami....Sesungguhnya Kau Maha Pengampun lagi Maha Penyayang....Amin....




0 comments: