Tuesday, November 3, 2009

.....Hazrin Binti Ramli.....

Assalamualaikum...

Hazrin Binti Ramli...ada ape dgn nama itu ye....yg berhormat kah? org kenamaan kah? bukan....itu semua bukan...Dia adalah sahabat baik sy....sahabat yg berada dalam hati sy....sahabat yg x akan mgkin dpt diganti dgn yg lain....itulah dia....org yg byk bg semangat kpd sy....tmpt sy meluahkan perasaan suka dan duka.....tmpt sy bercerita....tmpt sy meluahkan segala.....

Pertemuan semasa sama2 blajar di Kolej Islam Johor....tmpt di mana kami dipertemukan...bermulanya persahabatan...persahabatan atas dasar keikhlasan...kejujuran....dan kasih sayang....
Sudah hampir 7 tahun kami berkawan rapat....antara kami boleh dikatakan tiada rahsia....susah senang kami bersama....

Reen ingat x masa kita sama2 cari keje kt batu pahat tu....heheheh...x sangka...kite lari mulut rimau....masuk mulut naga.....hehehe....kenangan yg x dpt dilupakan....Masa kita sama2 blajar dulu....dgn bersepahnye bilik kite kerja kn dgn nota2...buku2...reen plak suka study atas katil...dia x pe la...bleh study atas katil tu...klu sy...kompem lelap...hihihihi...

Reen..ingat x masa kita mula2 kt segamat dulu....kite duk cr umah sewa....mcm2 dugaan kn....bila dah dpt...Ya ALLAH ada ujian lg....huhuhuu....bila di ingat blk sedih ada..klakar pun ada....heheh...dan sejak kita kt segamat tu la...dirimu diuji dgn masalah kesihatan yg selalu menggangu....tp kau mmg seorang yg tabah sahabatku....kau tempuh jua ujian itu....sesungguhnya aku kagum dgn ketabahan mu....dan dirimu sesungguhnya seorang yg sgt pandai pd diriku....dpt grade on time lg tu..pointer tu bagus...walaupun dlm keadaan masalah kesihatanmu....aku sgt berbangga mempunyai sahabat sepertimu...

Sahabatku....aku rindu gelak tawa mu...aku rindu untuk bercerita dgn mu......aku rinduuu...rindu semua itu.....kembali lah kau ceria seperti dulu...kembali lah kau sentiasa mendengari aku....mendengar aku bercerita..mendengar bebelan ku....yg selalu risaukn dirimu.....

Ya Allah sesungguhnya sahabatku itu amat tabah menhadapi ujian mu...Ya Allah...ku memohon padaMu....pulihkan lah kesihatan dirinya....sembuhkan lah sakitnya itu....hanya padaMu ku memohon ya Allah....hanya padaMu.........

Pembaca blog ku yg setia sekelian....pada ketika ini....sahabat sy ini...sedang berada di ICU...tidak sedarkan diri kerana doktor mmg bg dia tidur..agar ubat yg dimasukkan dlm dirinya dpt mmberi kesan....ketahanan badan dia utk menampung penyakitnya tidak dpt ditampung olehnya..kuman sudah merebak ke kepalanya..untuk mengawalnya doktor terpakse menidurkan dia...

Saya sangat berharap agar kita sama2 dpt mendoakan dia...agar cepat sembuh....amin....

SAHABAT KU.....CEPAT LAH SEMBUH......huhuhuhuu......






~AKU SAYANG KAMU SAHABAT KU~


0 comments: